Friday, August 05, 2011

aku,kau,kami,kita..BEBAS

hello my bloodbrothers:)
lame xjumpa kalian
yang kanan bernama Es
yang kiri bernama Pesol
meet my two fighter:)
inilah kawan aku dari kecik smpai skang
and sampai bile-2
woohoo!
sonok wei ade kwn hebat mcm korang
bnyk mmbantu aku
walaupun aku ni bnyk mnyusahkan korang=.=
haha!
aku sayang sume bloodbrothers aku wei!
we are 'brothers in arms' right?
hell yeah!

Es-harap skang ni ko da berubah dari perangai lame ko;)
aku salu ingt kate2 ko kat aku
'aku da xbuat benda tu lagi dan aku xnak susahkan mak bapak aku'
aku ingt wei!aku pegang kate-2 tu!
aku balik nt lau aku taw ko xberubah,siap aa ko>.<'
ko de mase depan aa kawan,
aku sntiase support ko dr belakang.hee:D
ko salu ckp ko sayang kwn-2 ko
aku pun same gak!haha
bukan gay oke?
and ko de mnx aku doakan ko supaya berjaya right?
aku doa untk kwn-2 aku la
jgn rso.hee
lastly,ko mmg true fighter la kawan
sahut-menyahut cabaran yang dtg
bangkit drpd jatuh untuk kembali berdiri
dan berpijak dibumi nyata
salute ko wei!
banyak pengajaran aku amik drpd ko
thnx kwn!


Pesol-my bloodbrothers too!:D
you the best bro!
haha
pendirian ko tetap ma!
good-2
semoga tercapai cita-2 ko 
untk mencipta sebuah band
ko mmg brilliance dude
pencetus idea kami
haha
1st time aku tgk ko bt show
-.-aku xsangke membe aku hebat dan brani bt show
haha serious shit.
aku ingt korang men2 je
tp azam ko kuat yaw!
timba pengalaman bnyk2 kemudian terus melakar kecermelangan oke?
-AMIN-

P/S I USED TO TALKED WITH MYSELF




1 comment: