Thursday, August 04, 2011

welcome:)

Adududuh=.= kaki aku kejang mse taip ni.erk xpasti kejang atau salah urat.erk atau kedua-duanye adalah bnda yg sama?bia kan je lah:O 
hello milo,kopi and limau:)
da 4 ari berpuasa dan aku msih blom ponteng.wow!haha mcm sblom ni bese ponteng je?:p tuhan lebih mngtahui^_^
erm,sehari sebelum puasa aku dan housemate aku telah bergotong-royong mmbersihkan halaman rumah
hee,time blom pose leh aa buat,sbb time tu lau haus leh minum.hoho.tp lau skang?ish!spe ckp xboleh?pose bkn alasan bg tiada tenaga oke?huh!ngade2 je bg alasan budak kecik-.-
muke da mcm bpk org tp bile tnye np ponteng pose,jwbnye xlarat.silly dog;D haha~
haritu,kami bereempat telah bersihkan halaman rumah kami,sapu-sampah,angkat tanah,bakar sampah(>.<) pencemaran!jgn ikut tabiat ni.xsuke sbnrnye tp malas nak tegur-.-
skjp je kami gotong-royong ni tp seronok:)
dpt mengeratkan silaturrahim antara kami
we got new housemate and new house
rumah sewa je pun.haha
dari petang sampailah ke maghrib..dan fon aku mule dibanjiri dgn sms mngucapkan selamat berpuasa
cuma aku je xwish kat dorang balik
xbg respon lngsung kan aku ni?haha:p xde masa la cedoi

 Inilah housemate baru kami:)
 NAMA-Kecik
 mahukan perubahan dalam dirinya
 semoga tercapai.AMIN:)
 Ini aku^_^
 NAMA-Adib/Bear
 Sedia mnghulurkan tangan untuk membantu 
 kawan-kawan:)
Ini 2 sahabat yang suke melekat.hee
NAMA-Fiqs&Cepai
hyperaktif tapi masih lagi bertindak waras semasa buat ape-2;p
Inilah rumah sewa baru kami
Lokasi-belakang rumah sewa lama
                 haha!
taman camar juga,cuma jumlah penghuni berkurang kepada 4 orang untuk lebih keselesaan
 kerja-2 yg dilakukan tp dapat lihat      disitu,bknnye buat keje-.- mkn meggi.haih.
 haa sebelah kanan tu xelok taw!jgn tiru  pembakaran terbuka ni!selamatkan bumi      
kita:D

Akhir sekali,selamat menyambut ramadhan
semoga ramadhan kali ini lebih baik
AMIN:)
P/S:MAK SAYA KATA TAK GUNA PUASA KALAU TAK SOLAT^_^

3 comments:

  1. saya setuju dengan apa yang mak awak cakap :) hee :P

    ReplyDelete
  2. hee yup-2,msti aa setuju dgn ape yg mak mertua ckp an?:p

    ReplyDelete
  3. hahaha , yelah. bapak saya pn cakap cenggitu :)

    ReplyDelete