Sunday, March 11, 2012

skip,skip and skipping:)

Assalamualaikum saudaraku.
Jyeahh aku kembali untuk update blog untuk sekian lamanya;D
Bukan kekeringan idea tapi masa tidak mengizinkannya.
i'ts better to do something more important than blogging(ayat panas)hakhak:)
saya perlukan space untuk mengupdate blog ni but not myspace.hihi
ok,back to the topic la adib=.='
kemain lagi lau da dapat update blog,ade je nak merepek ko ni adib.haih\(00)/
hee,ok2 ambik mood balik.fuhhh!
tajuk kat atas?skip,skip and skipping?
ape tu?aku skip kelas ke?
oi!ingat aku jahat sangat ke?ponteng tu ade la,mungkin xdisengajakan tapi...
datang kelas lambat tu selalu aku buat:p hahaha
sebenarnya tajuk atas tu bermakna permainan skipping.
yang budak-2 kecik salu men tu,xtahu lagi?
tape-2 aku tunjuk gambar..
haa atas ni lah jump rope namenye
ok,aku salah.skipping tu perbuatan-.- benda ni name jump rope(baru search google)haha
so kene tukar tajuk entry aa ni?
erk,tapayalah kot,sebab aku nak cite pasal aku skipping.wink-2
FYI,aku xpernah men pun benda alah ni mase zaman kecik-2 dulu
oraite,nampak sangat aku menipu kalau aku cakap aku xpernah men langsung.hoho
aku pernah men tapi xpernah nak berjaya buat lompatan lebih 2 kali pun!
haha believe me guys!this kinda fun fact for myself-.-
akan tetapi sekarang aku da berjaya atasi masaalah tu:O wekk!
apehal?nak gelakkan aku lagi?
aku da boleh skipping lebih 50 la skang bhai!
huh!xpayah nak gelak sngt la kan kalau dulu aku nak lompat lebih 2 pun xboleh>.<
haha this is true story,whenever you believe with yourself,
you'll get what you want.
adios!

P/S Life is not complicated like you think but you the one who make it to be complicated.

1 comment: