Thursday, September 02, 2010

Berbuka puasa(tertunda)

Pada hari rabu,01/09/2010.Aku berbuka puasa diluar kamsis.fuhh,heaven kot?ahaha..seronok oo berbuka kat luar bersama classmate aku dan3 lecturer sains juruteknik aku iaitu EN.SHAHRUDIN.kalau lecturer aku ni xrancang semua ni,maknenye tak berbuka kat luar la aku.mknn kat td sedap2 sehingga menjilat pinggan,mangkuk,cawan,sudu,garfu dan tangan.haha!jangan nak mengarut lah muhammad adib oi.awat ang kebulor sngt ke sampai jilat semua yang ade?ish,xdenye aku nak wat semua tu.hoho.boleh tahan aa mknn die.menu yang disajikan adalah ayam goreng,supsayur,kari udang dan ikan tempura kot?tah la xtaw ikan ape.hee aku bedal je masuk perut,janji kenyang :)) haha.pencuci mulut yang dihidangkan pula ialah:buah tembikai dan kurma.dapat jugak aku makan kenyang2 ye harini.kalau nak harapkan makanan kat cafe tu,aku sanggup puasa sampai tengah malam!haha mkanan kat cafe xbrape nak menyelerakan.dah la cepat abis,sampai turn aku nak amik je tnggl sisa-sisa mknn.haha hina gila sisa mknn korang bg kat aku.sebab tu aa aku xmkn banyak dok sini.agaga.lau nak mkn pun kene g bazar sndiri,baru la dapat menikmati mknn yg sedap2 sikit.erm,tadi aku berbuka kat mane ea?oh dekat kedai deret bank islam tu.jap2 aku pk blik name kedai tu...aaa DAMAI CAFE.tempat tu menarik la jugak,name pun damai an msti aa tempat tu pun damai.haha damai la kononye sampai kat group2 kitorang je abis huru-hara satu kedai tu.yelah sbb da mmg xde pelanggan len kat situ,masing2 wat pale aa.haha..aku start keluar poli pkul 6.50 rasenye,sepatutnye lagi awal keluar tp phm2 je la aku ni kan.buat bnda semuanye slow motion.aku kan ske berhati-hati?haha.cian membe-membe aku menunggu.sori kawan-kawan,skang baru korang taw perangai aku mcm mane.hee~nasib baik la restoran tu xjauh mane dari poli aku,lebih kurang dalam 5 minit je dah boleh sampai.5 minit kalau jalan kaki ye.kitorang sampai je restoran tu,dah ade budak yang lagi awal datang.amboi bkn men lapaq korang ea.haha.kitorang pun bersalam-salaman lah dgn lecturer.sembang2 jap n then tggu waktu berbuka puasa.makan,makan,makan,minum,minum,minum pastu kuar kedai jap.watpe kuar kedai?makan angin la pulak bile da kenyang.hoho.lebih kurang dalam kol 8.30,lecturer aku pun memberitahu yang die nak berangkat pulang suda sbb anak die demam,nak kene mkn ubat.anak die comel kot?geram aku tengok.haha.hurm,then kami pun salam perpisahan dgn en.shahrudin dan saling minta maaf bersempena hari raya.tapi kelas aku belum ade buat salah lagi ngan die.so mintak maaf pun main2 jeT.T ape la nak jadi kan,boleh lak men2.biaselah,kami memang ceria,periang dan hyperaktif sepanjang masa^_^ haa,lepas je lecturer aku tu hilang dari pandangn,mula lah macam-macam perangai kuar.semua batak ngan kamera!asal dok je,soh tangkap gamba.xleh bla kot,bape bnyk gamba lak amik.semua sudut,tempat kitorang amik.plik2 je perangai dorang ni(termasuk aku)=.= dari restoran tu sampai ke dalam poli,xsudah2 mengambil gamba.pergh!macam xpernah amik gamba n jmpe kamera.haha.tapi ape pun,majlis tu best n fun!and mengenyangkan.ahaha lau nak merasa suasana mcam ni lagi kenela wat bek ngan lecturer.pandai mengampu sebenarnye dak2 kelas aku.hahaha...lau bab2 ni bkn men hebat lagi ea korang sume?xkire aa pmpuan ke laki atau pondan sume same je'menanam tebu ditepi bibir' dan tahniah la kerana berjaya.cehh xde aa,ingat kitorang ni kaki bodek ke!sbenarnyr en.shahrudin tu wat sume ni sebab nak ucapkan tanda time kasih kat dak2 kelas kitorang disamping menyambut hari kelahirannye.wah,lecturer aku dah tua.minx2 jangan die brubah perngai mnjd brtmbah garang sudah aa.haha.oke guys sayonara..ini beberapa gamba yang kami sempat tangkap,xlarat nak msukkan sume(gamba aku diutamakan)ngee!





3 comments:

  1. hahahha..............credit to EN.SHARUDIN!!!aku tadew cte kowt sal mlm urr...pic semo ta cntikk so mls jew nak bwk masok....huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. yeah!haha smlam amik gamba bkn men ag ea korang kat dalam tu
    tp?satu pun xupload.haha cian2

    ReplyDelete
  3. mmg kowt...tp tak cun ark pic2x urr!!!!!t cacat lag blogerr!!!!heeeeeee

    ReplyDelete