Sunday, October 10, 2010

huaah nantoknye

yaw sume,lame sial aku xpost baru.haha,bz la :(
banyak sngt masaalah masaalah sampingan
nak wat camne kan,saye kan tnggl dikamsis yg cantik dan serba moden ni.hakhak
kadang2 line laju dan kadang lmbab cam sipot.hoho.nak kate ssh dpt line x jgk,sbb kddukan asrama ni diatas bukit.msti aa sng dpt line.btul x?kan3?haha ke aku yg slh?lagi tnggi lagi ssh dapat?agaga bia ah.pape hal pun ttp ssh dpt line.nsb2 je la pun lau dpt line tu.erm,final pun da dkt.assigment mule mendampingi aku dan mcm2 lg masaalah timbul so agak sukar untk aku meluangkan mase untk menulis blog ni.tapi aku akan tetap usahakan juga;D chaiyok adib!go3!truskan berusaha!ye2 sye nga berusaha la ni.haha syok sendri lak aku ni:p
tgk je lah post aku yg lepas2,gile skit.sdeynye aku.post psl raye pun xde.padahal aku bnyk sngt nak kongsi ngan korang.xpelah kite kongsi ape yg mampu shje oke.cte2 terbaru akan ku kongsikan dan2 xsabar aku nak luahkan perasaan dalam hati aku ni.banyak sngt aku nak luah kan.dah bercampur baur perasaan aku ni ade marah,gembira.sdih memberontak dan lain-lain lagi.hee tggu lah ye dalam mse terdekat ni aku akan kembali aktif bersame blog kesayangan ku ni.

tata~sehingga berjumpa lagi:)

No comments:

Post a Comment