Saturday, October 16, 2010

My Presentation~




This is my presentation BI last night.OMG damn funny!haha.takut gile present dpn dak2 kelas.dah la xreti speaking,so aku tibai je.yeah!thats me,hentam je setakat mane yg boleh asalkan aku berjaya melaksane kan tugas tu;D tajuk presentation tu lack of patriotic value.bagi aku best doe tajuk tu,bersemangat je aku sampaikan.rase cam xde bnda pn brlaku.sebenarnye aku cbe jadi hitler jap kat dpn tu,tp xmenjadi pulak.haha ngek btol.ah!kesah pe aku,aku da buat yg terbek kot aku rase.Korang tgk lah sndiri video yang aku upload tu.nice^_^ tapi aku xfasih berckp BI la.sori lah.present tu pun aku bce dr slide je,ade la ckp secara spontan dan tanpa melihat slide n ade jgk yg aku da hafal text.agaga.sbb lecturer aku ckp lau bce dr slide je markah skit.so aku pn berikhtiar untk menghafal text dan berckp secara spontan dan keputusannye?jeng3..aku dipuji oleh lecturer aku.woot2 bangga bhai.aku tgk markah aku pun boleh tahan jgk la tnggi.ahaha xelok bangga sngt.aku nak ucapkan time kasih jgk la kat membe2 aku yg bnyk memberi sokogan,klu korang tgk akunye present tu aku de gelak2 kot.ni sume sbb membe aku wat lawak,tp bgus jgk la dme wat camtu.hilang skit nervous aku.tgk ah btul2 n lau korang perasan tgn aku mnggeletar.haha itu bkn parkinson ye.tp cuak.yang aku pelik dan hairan la kan,lecturer aku blh ckp yg aku ni confident gile kat dpn tu?haha bio btul?aku pn plik,padahal aku rase cam ckp pun tersekat sekat,camne la die leh ckp aku camtu an.pastu yang mngejutkan aku bile die ckp'good,you're doing well and i want you to do this presentation at speaker corner.so give me your phone number to me.'wahhhh!!!!aku keene wat presentation ni skali lagi and kali ni lagi teruk kot.aku kene present kat speaker corner iaitu di kantin jabatan!gile vavi kot.dpn orang ramai aku nak kene bercakap.ish truk ni,rso gile aku.mmg bertambah seram sejuk la aku dibuatnye.tension gile lau dpikirkan yg aku kene ckp dpn orang ramai nt.mesti tergagap-gagap punyelah.nak wat camne aa?grr!terpakselah aku ubah text aku n terpakselah aku hafal text yg panjang berjela tu.sbb kat situ present mane pkai slideshow.kire bercakap tanpa berpandukan ape.hope aku dapat sampaikan dengan baik lah.hee~tkutnye sye.haha xpe adib,ini akan membina keyakinan diri anda.arhg wat relax suda.anggap je la yang aku ni ckp sorang2 nt.wat mke tebal la kan?hehe.xsabonye aku nak present.excited tp cuak.so korang enjoy la video presentation aku tu.lau rse nak kritik pape,sila tngglkan komen anda:)
Kelakar la video ni,malu gile:")

No comments:

Post a Comment