Tuesday, October 12, 2010

sedihnye!!

 huaa sdeynye aku xdapat pergi besama-sama family aku ke majlis konvokesyen kakak aku yang no 2 iaitu Nurul hanis Farahana pada 9.10.2010.Best la kot lau dapat pergi:( malangnye nasib aku xdapat balik aritu...asal la kedah ni xcuti hari ahad.lau x mesti aku dapat pergi punye.eee!sedih la gile.tgk ah gamba gamba tu best je.hepi je kot.hoho.bangga sial dapat kakak camni.haha!berjaya gak die dapat degree walaupun umurnye msih mude ag.msti mak ayah aku bangga gila an dapat anak camtu.haha nak arapkan yang lain sumenye lambat2 je.tambah2 cam aku ni.lagi la lambat ag.agaga tu aa sape soh xnak blaja pandai2,padan mke dgn ko!ahaha.xpe2 aku leh amik iktibar daripada kakak aku ni^_^ boleh la dijadi sebagai batu loncatan aku.
 haha mke bagga je orang tua aku,bila la pulak aku nak macam ni pulak ea?lamenye nak grad.diploma baru!tp blaja pun cam hampeh je.boleh ke aku jd camni?erk tkutnye lau xdpt grad>.< haha silap2 xdpt aku nak bergamba camni.kakak aku yang ni boleh dikatekan bijak la jgk drpd yg len.agaga.seb bek abang ngan kakak aku yag sulung dah grad.tapi agak lambat la mereka grad.hoho.kakak aku yang ni grad di UPM je.die amik course akauntasi lau xsilap aku.haha aku pun xingat tapi yang aku taw de kire2 aa die blaja.btul la kot akauntasi.grr!pape je la.
hahaha poyo gile abang aku berdua ni.bajet je:p due2 nak bergamba je lebih bkn ape pun!haha ngek btul mereka ni.mesti gamba ni lagi cantik lau aku turut serta.haha perasan je aku ni.padahal merosakkan gambar lg ade la n_n









wee~comel gile bear tu?dilambung-lambung kakak aku.uit baby!orang grad campak topi la bkn nye campak
bear.haha.bia kan je la die,nga hepi la tu die peduli pe.kakak aku cakap aku pun ade jugak la time tu tapi aku mnjadi bear yang dilambung tu.what?i'm a bear?haha boleh la tu aku jadi bear.skurang kurangnye ingat la jugak die kat aku kan.hee.kirenye baby lambung adib aa tu-.- haha nice one la!
Congrats Sister!

No comments:

Post a Comment