Thursday, October 28, 2010

My wish now





wei2,spe leh tlg aku cari aku dpt kan bnda ni?haha jemm ah..aku nak sngt baju keeper ni.mengidam la kot.

ergh!mane nak cari ea agak--agak korang?lagi satu,ade ke bnda ni kat malaysia-.- 
ssh kot nak cari kedai yang jual baju goalkeeper n jersey bayern munchen ni.
yelah,kelab xterkenal an,mane nak dpt sambutan org ramai.aku je yg pelik sangat mengidam bnda bukan2.haha
yelah,korang sume sokong kelab yang hot2 n market je an cam MAN.U,Chelsea,Arsenal.haha gile xbest wei
zaman kanak2 boleh la sokong kelab2 tu
skang da xpandang la liga EPL tu
hampeh!wekk!sbnrnye sokonglah LIGA MALAYSIA.hahahaha!
tapi siyes ah,mane aku nak cari aa.xkan nak order dari luar negara lak.eh kaya lak aku ni nak wat sampai camtu.haha
sape2 yang leh gtaw aku mane nak dptkan jersey ni gtaw la ye.i'm so admire this jersey
baru pasni ni aku leh melompat-lompat dipadang;D

haa ni lagi satu barang yang aku idamkan.aku mahukan glove ni!bkn untuk g berkebun oke.haha.lawa oh glove ni.attractive sngt smpai dapat menawan hati aku.hee.asl aku beriya-iya sngt cari goalkeeper kit ni?aku ni mmg minat jadi goalkeeper ke?yezza,aku ske jd goalkeeper.sbb xpenat.hahaha,nak lari xlaju.nak kejar bola lak,takut xdpt.pastu stamina pun low tahap anjing.haha,lame gile aku xbersukan.aku kempunan nak men bola padang wei.ah xkire,aku taw blik cuti sem ni,aku nak ajak membe-membe aku men bola padang.asyik men futsal je.gile bosannye.da la kecik courtnye.pastu ditambahi dengan kepenatan yang tak terhingga.gila xpuas langsung men futsal.

I WISH SOMEONE CAN MAKE MYDREAM COME TRUE!

No comments:

Post a Comment