Monday, October 11, 2010

selamat pagi semua

wah!awalnye aku bangun harini,ajaib betul.haha,pkul 3.50 aku dah bangun.woohoo bangge gile siot aku.eh,aku da buang tabiat ke bngun pagi2 buta tu?xdelah aku bangun sbb nak study la.aww adib study!gile babi wei!adib dah berubah ke?slalu dalam kelas die la yg paling malas dan xbermaya.lagipun aku tdo awal la semalam,pkul 11.40 aku da tdo:p hoho,aku bngn study pn sbb ujian math ptg nt.hee~oh patut la pun bngn awal,lau x mesti die dok tdo ag.rpenye ade udang disebalik batu disebalik semua kejadian ini hehe.xde la wei,aku bkn study semata-mata untk ujian tu je,aku study untk final exam yg akan dtg xlame lagi iaitu bermula pada 1/11/10.woo~da xlame tu.takutnye aku!yeah,berjaya gak impian aku nak bngn awal2 pagi semata-mata untk blaja.hope usaha aku ni xsia-sia la.chaiyok adib!go3 study.blaja rajin2 ye.yeah,i try my best.bab yang msuk dalam ujian tu rasenye bab 3 dan 4 tapi aku bru kuasai skit bab 3.ssh jgk nak paham tp kire oke aa tu aku paham skit dpd xpaham langsung!bab 4 rsenye aku da boleh paham so skali pandang bab tu ckup aa.haha nak study pun xbersungguh sungguh langsung aku ni.pape je la wei skurang kurangnye usaha aku tu nampak lah jgk dan urusan lain kte srh kan pd tuhan saje.oke?.hurm,pagi ni ade amali teodolit,harap2 best aa amali tu sbb aku pun xpernah lagi nak merasa mnggunakan alat tu so inilah peluangnye untuk mencuba.mcm ssh je nak gne alat tu aku tgk-.- argh pedulikan je la yg penting aku nak merasa jgk.arap2 amali kali ni yg terbek la berbanding amali-amali yang lepas.ye ah,amali yg lepas sume wat xbetul je,dah tu ahli kumpulan pun men2 je.patut la pun dpt markah amali truk.kuang3:) haha lau dorang bace ni msti dorang bengang ble aku ckp camtu.haha do i care?dah mmg kat sini aku luahkan perasaan aku watpe nak pk pasal dorang.alaa,dorang bkn taw pun psl bnda2 ni.hehe.hepi2 jgk,padahal nga bengang n rso ni psl amali.amali ukur aras boleh2 la ktorang wat dan dpt result yg boleh dbanggakan jgk la tp amali kompas?ergh!bengang la sial,da wat amali tp xsubmit kat lecturer.xkan markah kitorang kosong?wtf wei!aku xnak ulang modul doe,buang mse la kot blaja bnda yg same 2kali gara2 sikap ktorang yang pemalas ni.pls help me!bagaimana dgn presentation tu nt?mcm mane nak present pasal ukur kompas lau ktorang sndiri pun xtaw markah dan kslhan yang kitorang buat.aduh,pening2.nak tggu dorang brtindak pulak bilenye baru nak bertindak.dorang tu wat men pakai lps tgn je.come on la dude,kite 1 kumpulan kan.teamwork la sikit,masing1 menkan la peranan.jgn aa camni,klu nak berjaya taw pulak nak tp wat kerja sume mcm nak xnak je.bile da jd camni bru sbok nak rso la?haiz,tension btul ble pk psl bnda ni.dah la aku dgn ujian safety smalam mcm bongok.aku men pakai tibai je jwab.ye la da aku xbace ape,yang sempat bace pun skit je.buku modul ade 1 tp yg berkongsinya sampai 3 orang.nak tggu giliran aku untuk bace mmg lmbt la.tggu pnye tggu smpai ttdo aku dibuatnye.haha adib2,orang len dok rso pasal ujian ko boleh pulak g bantai tdo.da abis ujian sume sebok tanye sng ke x ujian tu.dah korang sendiri terang2 nampak yg aku tdo je keje.so pk ah same de ia sng atau ssh bg aku.'adib,ujian td senang x?'uish senang gile xrugi aku tdo,siap dapat ilham lagi kot dalam mimpi aku.aku mimpi soalan yang nak kuar tu sbb tu aku wat ngan sng ati je td hahahaha...bangang2.spe caye tu mmg sah2 lurus bendul.soalan ade 3 yang perlu djawabnye ade 3,seblur-blur aku ni yg xbace langsung boleh pulak aku terlajak smpai jawab 3 soalan.tah ape la kan yang aku tulis smpai khusyuk sngt aku jawab soalan tu shingga  x menyedarkan aku,seb bek aku bce kehendak soalan tu blk.trus aku stop ble taw die soh jwb 2 soalan je.aku pn plik gak apahal aku rjin sngt nak pegi jawab sume soalan tu.blom tentu ag jwpn yg aku letak tu sume btul.haha nak wat camne an terlebih rajin lak time tu.soalan 1 tu agak2 mudah la jgk tp soalan 2?pergh hampeh sial soalan die.apekah tugas pegawai keselamatan dan kesihatan pekerjaan.erk...ape ea?hahaha tanpa mnggu lame aku pun tlis je ape yg bermen dpkran aku mcm aku nga tulis ni.aku bkn berpk pun nak tlis pe,aku men tulis je ni.dah la tjuk post ni pun aku xtaw so aku sumbat je sume cte yang aku rase nak kongsikan ngan korang.agaga.eh kawan2,azan di pusat islam sudah berkumandang,moh la kite solat.nak tggu ape lagi.hee aku saje je mncuri ksempatan untk menulis skit dipagi hari ini.bangun pagi kan murah rezeki :D oke la rakan2,time to go.eh aku bkn nak g tdo tp nak g wat bnda len,da puas dah pun tdo tadi.wish me luck for ujian math petang nt!tata~

No comments:

Post a Comment