Monday, October 18, 2010

KATA-KATA KOSONG

Hello2,selamat petang sume.sejuknye petang ni.baru pas hujan je.tdo pn best jugak an,tp malas la.tido lame-lame sakit blakang gak.lau tilam ni empuk xpe aa.huhu.erm,blog oh blog!seb bek ade blog.ini je lah tempat yang aku ade untk luahkan perasaan.orang tersayang sumenye berjauhan...bila nak dpt blk umah ni.rindu la pulak aku kat umah tu.lamenye x balik.tah ape la pulak perubahan bile aku balik ni.tah2,rumah aku da ade swimming pool kat dpn tu?hahaha angan2 je la nak de rumah camtu kat tgh bandar.tunggu la aku da jd kaya raya,dah xmen aa bina rumah.aku terus bina mahligai besar yang bernama 'istana'.hoho.istana tu sebesar 8 biji rumah banglo.haha amacam?besar x istana aku tu nanti.aku dok situ ngan mak bapak aku,mak bapak mertua aku ngan isteri aku.sume dok goyang kaki je time tu.income masuk tanpa bekerja sbb time tu aku da membuat pelaburan besar dalam MAS airline.duit masuk xputus-putus.tugas aku time tu cume fokus kat family je and wat kebajikan masyarakat.alahai baiknye saye :p huh!xcaye?aku pun same gak cam korang,xcaye pe yg aku impikan ni.agaga.merapu yang bukan2 la aku ni-.-wei aku nak cte len tp asl aku taip len??aku nak cte psl krinduan ati aku ni kat kampung halaman.aku nak balik!tapi....lambat lg leh balik.final exam lom diduduki lagi.lamenye aku rase nak tnggu 3minggu.cam dah setahun je aku dok sini.fuhh~seb bek final exam tu xtertangguh,lau x mmg aku **** gile tmpt ni.suke-suke ati dorang je nak tangguh exam pas raya haji.pastu cuti sem?4hari?langsi oo lau camtu.org cuti sem berminggu-minggu tapi tempat aku ni 4 ari je.itu bkn cuti nmenye,itu bersiar-siar.smalam pengumuman mengatakn final akn berlangsug pada 1/11.tiada pemindaan tarikh berlaku.yeah!cuti deepavali org india je leh balik,yg len dok kamsis dan blaja.oke aslkan pas final aku lak balik.grr!eh study week xde ke ea?lau xsilap aku ade la kan sepatutnye tp np cam xde je.xbest aa camni,sylabuss da abis kot.so watpe nak msk kls ag.kononye nak wat cam universiti,lau nak wat cam universiti wat aa study week.tol x para pembangkang?agaga.ckp psl universiti ni,ini ag satu yg aku xpuas ati.asl dorang cuti awal,sedangkan aku yg msuk lagi awl dari dorang tapi dorang yg cuti dlu.gile xadil wei!sistem pelajaran pe ni?nak ckp dak universiti ni pandai la,sbb tu msk lmbat tapi cuti awal.wah,sepandai mane la sngt dorang tu.haha lau pandai npe msti ade gak dak2 U yg menganggur?xmncapai pointer tnggi ke?eh,bkn hebat ke dorang ni berbanding ktorang?xkan keje MCD je bang.pe gne diploma tu,sbagai manager MCD je.hahaha xberbaloi langsung dgn ape yg ko blaja kat U dulu.tu la,jgn nak sombong dan pandang rendah sngt la kat kitorang ni.rezeki sume tu ditangan tuhan.lau ko blaja tinggi mane pun tp xde rezeki nak wat camne gak an.so jgn aa dok kutuk2 dak2 yang blaja lagi rendah dari korang ni.walaupun kitorang ni bkn dari lulusan universiti,tp hidup kitorang xde pun porak peranda kan?xde pun huru hara?boleh je berumah tangga?xde masaalah pun kan.'biar hina dimata org tapi jgn hina disisi tuhan'lau korang nak kate yg korang ni hebat sngt la kan,np ea UTM xnak trime dak poli?takut ke dak2 U tercabar ngan kami sume.xkan la takut sampai xbagi kami msuk U.haha klaka la korang ni.btul la ape yg aku dgr.mngkn sbb dorang takut kot.sbb untk msk U atau sambung kat U.die akn tgk pointer spe lg tnggi.die xkan tgk dari mane korang blaja.lau dah dak poli lg tnggi pointer die,so dak poli la yg dipilih.haa mngkn itulah yg dorang sume ni takut.takut martabat dorang ni jtuh la kan.ish2,ape la.lau dak poli msk U tu.t dak tu jgk yg wat U tu jd top.pastu ape yg nak dtkutnye pn aku xtaw la.pelik-pelik je sistem.nak soh orang mengaji tinggi-tinggi tapi lau disekat camni camne nak ngaji tnggi2.dorang sndri yg wat sistem camni dan menjerat pelajar-pelajar yg berkedudukan rendah.camne la kami ni nak berjaya.arap-arap dorang sedar la ngan ape yg dorang wat ni.sayonara~>.<

No comments:

Post a Comment