Sunday, December 05, 2010

Sunday Morning

Hari ini hari ahad.aku baru je sampai kat rumah sewa aku pkul 5 tadi.agak meletihkan tapi gembira?erk-.- what its mean?haha just think yourself.yeay2,hari ini pergi poli dan belajar.hurm,ari ni merupakan hari pertama aku untuk semester 2 di Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah,Kulim,Kedah Darul Aman dalam bidang Diploma Kejuruteraan Awam.yup aku taw yang arini ari ahad dan di KL arini merupakan hari cuti.tapi aku menetap dan menuntut ilmu dikedah so it's a bit different.argh xpe la pun.aku dah habiskan semester 1 aku dengan jayanye tanpa menghadapi masaalah.hee xsabanye nak mulekan semester baru.msti best kan?kan3?mesti jmpe lecturer baru and blaja subek baru.nasib bek la aku ni ade minat dalam bidang yang aku ceburi ni.sedikit sebanyak ia mmbuatkan aku bertambah brsemangat untk blaja:) ohh target semester 2 ini cukup simple dan mudah:
  1. skor 3.5 pointer keatas
  2. dapatkan 5A atau selebihnye dlm mane2 subjek
  3. kurangkan bermain
  4. study hard
  5. be the best among all
  6. humble myself
  7. do not create any problems to others
7 je pun target aku.rasenye boleh kot aku nak laksanakan sume tu.huhu i hope so.FYI untk sem 1 aku telah gagal untk menempatkan diri aku dalam senarai AKJ(anugerah ketua jabatan) dan aku berasa sangat sangat sangat kecewa dengan diri aku dan berazam untuk mempertingkatkan lagi usaha.yeah!
ini lah perancangan aku kali ini for my semester 2 studies.kene ade perancangan jgk kan walaupun kite tidak dapat mencapainye?samelah juga dgn baet 2011:P haha tata readers..can't wait to face a new subject that sound interesting for me.sayonara~

No comments:

Post a Comment