Tuesday, December 07, 2010

cRazEE

hai,hai,hai.selamat datang atau melawat blog saye.
  • muhammad adib bin mhd radzi
  • kuala lumpur
  • pelajar semester 2 politeknik
  • umur-1992 dilahirkan

dah masuk tahun baru la hari ni.tak sangke cepat je kan berlalu mase.mase lampau telah pun aku tinggalkan.segala peristiwa hanyalah kenangan.ku abadikan semuanye didalam hati:)
permulaan yang baru membawa azam yang baru bersama wajah yang baru dan teman yang baru.
aku seorang wira yang tak pernah takut menghadapi cabaran.sentaplah tangan aku,gapailah tanganku lalu bawalah ku terbang bersama angan-angan mu.
aku melihat bayang-bayang hitam disebalik semua kejadian,aku melihat segalanye dengan mataku.
aku masih belum buta,sedia menikmati,menyaksi segala keindahan dunia.
oh adib;D
this is me,my life my style.



No comments:

Post a Comment