Thursday, December 09, 2010

To Akmal Azmi

haha tajuk post ni terang-terang menyatakan bahawa ia ditujukan khas kepada Akmal Azmi ye.post ni ditujukan kepade die kerana arini merupakan bufday die so aku pun nak wish la bufday die ni secara special dgn menulis entry pasal die.wah:D ko kene time kasih taw mal ngan aku?ahaha:p
oke,1st of all,siapakah akmal azmi ini.haa meh aku tnjk kan gamba die,bru korang kenal.hehe




erm org kat atas ni la yang dinamekan Akmal Azmi.sekarang aku nak cerita serba sedikit dimana aku kenal akmal ni.ceritanye bermmula begini.pada sutau hari,erm xingat mase dan tarih.tapi ape yang aku taw ialah time 1st day daftar politeknik.hmm,aku telah ditakdirkan untuk mnjadi roomate kepada Akmal ni.walaupun rumah die dkt je,die terpakse gak menetap diasrama selama seminggu sbb minggu suai kenal.haha time tu aku tgk mke die cam kecewa je kot sbb kene tinggla kat kamsis.mane taknye,dgn jadual kamsis cam palat.ahaha!bayangkanlah kalau siAkmal tu pun bosan dok kamsis selama seminggu,apetah lagi aku ni.yang menetap selama satu sem.huhu
oraite selepas aku daftar kat poli,aku dapat kunci bilik yg bernombor V4-212.aku pun pergilah kesane dgn semangat berkobar-kobar.oke,aku pun bkk lah pintu bilik dan melihat bilik bersih dan ade satu katil yang telah bercadar cume tuan punye katil tu yang tiade.aku ngan fmly pun kemas2 la pulak katil aku sampai bersih.xlame lps tu,ade sorang lelaki masuk dgn fmly die dan org itulah akmal.haha.np skema sngt ayat aku n
i-.- kami pun selepas itu berkenal kenalan.bla bla bla pas sume mak bpk aku ngan mak bpk die da blk,kitrang pun sembang2 la skit.ahaha skit je sbb aku ni pun jenis pendiam dan blur2 so keadaan sekali sekala mnjd sunyi.ahaha!klaka gile time tu.tapi xpelakan,die de membe time tu.kadang2 membe die pun dok lpk bilik tu.jd die xde la bosan sngt.lau nak mengharap nak berborak ngan aku mmg tak ah.aku xpandai berkawan.ahaha sori mal.bkn aku sngaje xnak sembang ngan ko.agaga.akmal smbang ngan membe die,aku dok men msj.haa elok ah tu.masing2 wat hal sendir.kadang2 die ajak aku turun mkn kat cafe.tp segan aa pulak.hahaha pehape je aku ni.tah ape la nak disegankan.itu lah kesah perkenalan aku ngan dak Akmal ni.
serba sikit tentang diri Akmal:
die ni banyak membantu dak2 kelas DKA1A
die ni baik
pendiam orangnye
peramah dan mesra
handsome.erk?btul la kot?ahaha
berdedikasi dan mempunyai pendirian
erm ini je la yang aku nmpak pade diri die.
Akmal?tq sbb tolong aku kadang-kadang.walaupun aku xmembalas jasa ko tu;P
Selamat Hari Lahir.hope ko murah rezeki,umur yang panjang dan hidup diberkati ALLAH;D
p/s sori mal aku post entry ni lmbt skit ats sbb-sbb tertentu.hee

No comments:

Post a Comment