Friday, March 30, 2012

Bila jatuh,berdirilah sendiri

Assalamualaikum,
Hai kawan-kawan:)
First of all,minggu ni agak pack bagi aku
Tapi masih boleh lagi boleh tidur dengan lenanya,hakhak
it's mean that,se'pack' mcm mane pun jadual aku,aku tetap free to do anything.
i;e main game dan berlegar-legar ;p
yup mmg betol itu yang ape aku dah buat untuk sepanjang minggu ini
and......
Praise to god because my proposal for the final porject had been rejected!:O
LOL?=.='
mengapa perlu berduka jika anda yang memilih untuk mengagalkannya?
mengapa perlu bersedih jika anda gagal?
dan mengapa perlu salahkan orang lain diatas kegagalan kamu?
Adib oh adib..
Hidup ini makin terasa indah pabila dugaan datang tanpa henti:)
bersyukur diatas segala ketetapan-Nya.ngee
usaha anda terlalu sikit untuk meraih balasan yang diharapkan.
Teeeeet~~~~
29/03/2012
lecturer memberikan keputusan test 1 dan kuiz 1.
Hati tak tenteram walaupun aku sedar keputusan yang bakal aku terima
saat nama aku disebut dan aku mencapai kertas kuiz 1 aku
bergerak menuju ke tempat duduk balik untuk melihat markah yang aku peroleh
belek pelan-2 dan terlihat angka 'SEBEN'.
Uish!Alhamdulillah dpt 7/10:)
Bla bla bla..
name aku dipanggil lagi untuk keputusan test 1
sama macam mase aku terima keputusan kuiz 1
aku membelek kertas tu dan yes!
terlihat angka lapan pula disitu,lebih baik drpd td!:O
oopps,8/25!
ahaha aku gelak sinis terhadap diri aku sendiri-.-
Tak lama lepas duduk sekejap berfikir
Aku mengerti maksud tersirat disebalik keputusan aku peroleh ini:)
sekali lagi,praise to god for everything^__^

P/S Raihlah manfaat daripada segala dugaan yang mendatang terhadap diri kamu

No comments:

Post a Comment