Saturday, June 23, 2012

Sometime it hurts

Assalamualaikum blogger,
Hari yang indah untuk semua makhluk bumi:)
Hujan baru sudah membasahi kulim
Satu masa yang tepat untuk bangun tidur dan menghirup udara segar.haha;p 



Hidup aku macam xmenentu kebelakangan ni
Seperti mencari sesuatu yang hilang
Ibarat ibu kucing mencari anaknya-.-
Aku memiliki hampir kesemuanya
But there's a missing in my heart


I have a friends,money,family,love,soul mate and so on
Everything complete my life
Tapi semua ni masih membuat jiwa aku kosong
Pernah tak korang alami perkara yang sama?
Atau korang masih belum sampai tahap ni?
Korang patut rasa ape yang aku lalui sekarang ni
Sebab ia susah diterang dengan kata-kata.


Kesedihan akan datang mendampingi diri sepanjang masa
Sampai aku sendiri bingung xtaw nak buat ape dah
Macam-macam aku dah cuba lakukan
Adakah ini ujian daripada-Nya yang aku sendiri xsedar
Wang ringgit,harta kekayaan,kawan-kawan
Tidak akan menjamin diri kita akan sentiasa gembira sepanjang masa


Dikala kita lalui semua ini,adakah mereka disamping kita untuk memahami masaalah kita?
'I bet no one of your friend will care about your problem'
Malah mereka sendiri ada masaalah yang perlu diselesaikan
Setiap manusia ada takdirnya sendiri
Kita berlainan,kita bukan dijalan yang sama.
Tapi kita menuju tempat yang sama


Hidup aku gembira
Tapi xberguna kalau jiwa aku kosong
Aku mencari pelengkap hidup aku
Bukan mudah mencari sesuatu yang maya
Aku xboleh nampak mahupun pegang 
Tapi aku boleh rasa perasaan tu bila aku perolehinya
Aku mencari sesuatu bernama 'IMAN'
Kunci hidup aku yang aku sendiri tidak sedar bahawa aku amat memerlukannya


Sedih untuk menjadi diri aku
Sebab tiada siapa yang mengetahui perasaan aku
Tiada siapa yang dapat memahami aku.




P/S WE JUST A HUMAN BEING































5 comments:

  1. lex la adib, aku pun penah rasa, tu sume mainan syaitan. sungguh. kau kene banyak selawat, istighfar bile kau rasa macam tu, kompem ! chill okay :D

    ReplyDelete
  2. setan mmg suke tgk aku kecundang.perit bagi aku untuk lalui sume ni:(

    ReplyDelete
  3. its sokay. aku pun selalu rasa macam tu. ape yang aku buat, same macam medulallalalalalala. muhasabah diri :) setan mane pernah rehat.

    ReplyDelete