Sunday, February 27, 2011

Adore it.oh,lovely!

 ZeroHour!
Barang-barang die gile stylo abis wei
Memang sesuai lah untuk manusia berdarah muda macam aku ni
Sesuai juga untuk trend fashion skang ni
Design die simple je kot but style and quality dude
Kasut Macbecth.Aww!Omg!
Buy this for me pls?
Smart+Style+Simple
aku tergila-gilakan kasut ni wei
teringin aku nak cube sarung kat kaki aku ni
tapi harga die mengancam sangat oo
sape yang rase bek hati,murah rezeki
belanjalah aku kasut ni
confirm,aku xkan lupekan ko
haha!
cube korang lihat jam tangan ini pula
jam tangan jenama swacth
atrractive right jam ni?
a bit funky for me
but charming
hahaha

cube korang bayangkan kalau aku pakai barang-barang kat atas ni?
take time,pejam mate pelan2 pastu bayangkan mke aku?
hahaha,aku yang serba lengkap memakai kasut macbecth beserta jam swatch
FUHH!
Bergaya habis wei~
tiptop kot
^_^

inilah barangan yang cube ku miliki intuk menambah koleksi aku.hee
actually aku try searh barang-barang lagi.tapi xjumpe:(
macam poshbag,bagpack,jacket and sweater
hee xpelah.saje nak kongsi dengan korang pasal barangan ni
hmm,mngkn nt entry strusnya lbh mnarik?
aite!see ya!


No comments:

Post a Comment