Saturday, February 05, 2011

Cyberjaya:)

Erm entry lewat atas sebab-sebab tertentu.entry ini sebagai laporan pada hari perjalan.hanya disebelah pagi oke.semasa perjalanan balik tiada laporan diatas sebab2 tertentu dan aku ngantok.hee lau rajin bace aa.haha sebab entry ni saaaaaangat panjang.Ini laporan ke cyberjaya ke kilang prefab iaitu kilang yg melaksanakan .IBS
Ceritera bermula disini...



Pukul 7 bertolak dari poli.perjalanan selama 1 jam setengah baru tiba diperhentian Bukit Gantang.keadaan lalulintas tidak sesak namun disebabkan kabus yg tebal dan jln gelap serta berliku,driver membawa bas dgn slow.driver melalui serdang sblum kluar hghway melalui exit 153 iaitu exit ke parit buntar dan serdang.jam skang menunjukkan pkul 915 da bas meneruskan perjalanan kedestinasi yg ditujui.cuaca sungguh mendung.hepinye:) semasa diperhentian bukit gantang saye brsama yg len menjamah sdkit sbgai sarapan,sye xmnjamah pape kerana pg itu saye tlh mkn nasi goreng yg saye masak.sdp oo.haha!hmm sptutnye bas mnruskan prjalanan lbh awl tp dsbbkan slh seorang rkn prgi buang hajat,kami pn trpaksalah mnggu die.haih-.- mcm2 hal.xlama lg kami akn melepasi k.kangsar pula:) oh oke,dalam xsedar da nak sampai pun k.kangsar.lg 5km je.oke slps ini akn mngharungi terowong.wee...sbnrnye cntk jgk prmndangan kat luar ni:p kehijauan pokok2 yg memenuhi sisi2 hghway ni..hoho.eh2,da smpai sg perak kot?wah2,lajunye.hehe rsenye dah xlame pn nak smpai cyberjaya ni.erm np xbnyk kete aa kat hghway ni?kan nak dkt raye cine?xkan la dorang xblk kg?haha ttbe je tmbul prsolan tu dlm diri aku.agaga.OMG!jln menuju keterowong ni bukitnye sngt tnggi,haha lmbatnye bas ni nek..tp xpe,trun bkit satgi msti cam nek roller coaster an:D haha tp bahaya kot lau trun bkit bwk laju.xpe,cool2 xkan la driver ni nak bwk cam gile pulak an?xkan la die xsyg nyawe sndiri.hoho.haa,akhirnye smpai pun erowong.pasni roller coaster!wooohoo!-.- alahai driver ni men brek2 pulak.haha klaka,da srupa org mabuk..oraite skang da trun bkit pn,dan da tgk pn umah ijad dr jauh.hee.eh rancak pulak dme ni skang,mkin bsing jdnye.haa mcm ni la bru best.da name pn class trip,soooo kite enjoy!haha.erk ttbe je ade dak dok sblh aku-.- trkjut aku oke da smpai pn tapah..kediaman seseorang.hee:DD bestnye mkn chewing gum.leh wat belon.hahaseda xseda da smpai dkt sungkai..tu la,ralik sngt dok brsmbang ngan membe an.jam mnunjkkan kol 1130 dan kami bru mlpsi prhntian behrang.nmpknye sume klihatan letih dan lesu.ada juga yg lena dr td..tp aku still brjaga dan xtaw nak btpe.td papan tnda mnjkkan rawang lg 68 km.dah xjauh mane pun.oke da msk daerah selangor pn skang ni.prhntian strusnya untk mkn tgh ari ialah prhntian jejantas sg.buloh..da dkt pn ngan umah aku.hehe lg 20 km nak smpai.tuuutt.....catatan aku smpai disitu shje:O ape trjd slps itu?haha,ktrang g mkn la pastu ble da smpai,tp aku dah xbape nak ingt.yg aku ingt time tu hujan turun dgn lebat kmdian mata aku layu dan aku trus tumbang.sedar2 dah smpai.itu je la cte prjalanan aku.haha xde pape pun,sje mngisi masa lapang;)

No comments:

Post a Comment