Saturday, February 05, 2011

cuti pertengahan

Hey ho lets go!buzzz~seriously the truth,cuti kali ini sungguh membosankan(titik noktah)
penat+letih+gile+monyot+bongok.
bosan sebab aku kene berlari-lari dari satu tmpt ke satu tmpt diatas kepentingan aku sndiri.
merantau ke sana sini.            Kulim ke Kuala Kangsar
                                             Kuala Kangsar ke Kuala Lumpur
                                             Kuala Lumpur ke Kuala Kangsar
                                             Kuala Kangsar ke Ipoh
                                             Ipoh ke  Kuala Kangsar
                                             Kuala Kangsar ke Kuala Lumpur
dan sekarang :                       Kuala Lumpur ke Perlis
tomorrow      :                       Perlis ke Kuala Kangsar
                                             Kuala Kangsar ke Kulim(fullstop)
dude bnyk membuang masa di highway kot?
dunia seorang perantau kan?ecece,haha bajet je aku ni-.-
tapi2,yg plg best semasa merantau dari KK ke Ipoh.
wah pengalaman manis tu,nak taw?haha jgn harap aku nak cte kat sini
itu semua rahsia.
dalam duka ade gembira.
semua benda ade ubat btol x?haha
tak faham?
haha abaikan je:p

Kulim ke KK:tiada benda menarik,hanya perjalanan aku brsama moto ditemani alunan muzik
KK ke KL    :giliran aku untuk tido dan biarkan abg aku bwk kete sorang2.haha kejam.menetap disitu 2 hari  
KL ke KK    :same je cte die mcm dari KK ke KL cume kali ni kwn2 aku xcaye yg aku dah bla dr situ.sbb awl lg an.aku menetap dekat KK 2 hari jugak,yg xbestnye aku gerak sane dlm keadaan demam.haih,cian kat aku.nak buat asgment pun xboleh.tapi nsb bek lah aku demam hanya sehari,yg xbestnye dok umah abg aku tu mcm dok umah kosong.xde pape.yg ade cume radio-.- itu je la peneman aku.dah tu hari kedua tu aku kene bngn awl sbb nak kene tlg die kat site.aku pulak yg jd pkrja buruh time tu,angkat2 brg pastu ssn kat tpi jln.mcm2 btol,da la aku bru je bek dmm.xpe,abg pnye psl kan adk kne la tlg.dlm2 mood xbape nak ade,ptg tu aku gerak pula ke Ipoh?
KK ke Ipoh : Ipoh mali,wee..mule2 mmg nak gerak ipoh pun ikut abg aku g office die,tp ade masaalah komunikasi aku pun xikutlah abg aku.elok je abg aku pergi,hp aku pn mnrima la pnggln...slps ckp,ckp dan ckp.satu perjanjian termeterai.hahaha.aku pun turun la ipoh dgn motor aku.sampai Ipoh tnggu la Eyn.aku pun ngade2 la cntct Ijad ajak jmpe.time tu die lak kbtulan die kat ipoh nga gnting rmbut.haha.pastu aku ajk dtg jusco,die ckp die nak dtg tp lmbt skit..hmm pastu aku pk2,lau lmbt sngt nt aku nak blk ssh,takut mlm nt jalan gelap.aku da la nek moto.bahaye pulak?aku pun ckp kat die len kali je la.tggu pnye tggu,Eyn pun dtg..slps itu tuuutt censored.haha
Ipoh ke KK : perjalanan balik pukul 5 dan tiba di KK lebih kurang pkul 6.30.xlame mane pun.
KK ke KL   : Selepas menetap 2 ari di KK aku pun plg ke KL dan tnggl pulak untk 2 ari disane.hari rabu      smpai jumaat.hee lpk ngan membe2 blk.
KL ke Perlis:  hari ini aku dah pun sampai kat perlis,hmm no plan,no direction.otak blank.
Perlis ke KK: esok balik rumah abang aku kat KK untuk amik moto aku.tp yg aku xtahan dgr td bile abg aku ckp die lpe bwk kunci rumah die.hahaha that's funny:O i'm going die without my bike.haizz,damn!
KK ke Kulim:destinasi terakhir bagi cuti pertengahan sem ini.pulang ke kampung halaman sementara iaitu Kulim,tempat aku belajar

No comments:

Post a Comment