Saturday, February 26, 2011

EEUUUWW~gegeh






P/S:Video ini memerlukan pantauan orang dewasa bagi kanak-kanak yang berumur 17 tahun kebawah
Segala unsur-unsur didalam video ini adalah spontan,tidak ada kena mengena samede yang masih hidup atau yg  sudah pergi selamanya.Jangan ditiru aksi lucah ini.haha!


Selamat pagi semua kawan-kawanku diluar sane
korang betol-betol nantikan ke entry aku kali ni?
hahaha,poyonye aku-.-'
entry kali ini ade video taw;D
korang tengok la video ni sampai abis
macam bongok kot?
hahaha.
bengong
inilah terjadi dirumah sewa aku haritu bila semua xde benda nak buat
video ni mengisahkan amar(bukan name sebenar)yg sebok
cube utnuk mengacau aku dengan bermain kumbang dan cube menakutkan aku
die ingat aku takut la tu?eleh,skit pun xtakut la wei!xgentar!
hahaha!>.<
saje je nak menggedik time tu
tapi2,aku tgk aku dalam video ni,cam pondan pun de gak:O
tuuut....aku laki tulen
no gay allowed here
agaga
haha chill doe,saksikanlah video ini
erm lau dengar bunyi ayam time last2 video ni an,itu bunyi aku gelak taw
bukan bunyi ayam sebenar.haha jangan trkejut?
sakai care aku gelak?
haha mampus la,time tu kelakar gila sampai aku gelak macamtu


enjoy wei!
kamilah youtube artist yang tengah melakar nama diindustri hiburan ini
hahaha dude gile annoying ayat aku!
para pelakon:bear,syaufi,topek(sume bkn name sebenar)

3 comments:

  1. Topek topek..hahah!!!
    youtube artis betul korang :D

    ReplyDelete
  2. haha adegan topek plg klaka an?
    pehape je video ni,haha merepek gile

    ReplyDelete
  3. aku x der kan dalam video nih??hahaha

    ReplyDelete