Monday, August 23, 2010

Aku seorang penagih

  1. Aku menagih simpati darimu
  2. Aku menagih kasih sayangmu
  3. Aku menagih cinta sejatimu
  4. Aku menagih janji-janjimu
  5. Aku menagih dirimu
  6. Aku menagih keperibadianmu
  7. Aku menagih kesetiaanmu
  8. Aku menagih kepercayaan darimu
  9. Aku menagih akan semua tentang dirimu


Kau amat sempurna dimataku,kau pemberi semangat kepada aku disaat aku lemah.Aku mengharapkan semuanya darimu.Aku mengharapkan kau tidak akan kecewakan aku.Aku harap kau tidak mempermainkan perasaan aku.Aku memberi kepercayaan sepenuhnya pada dirimu.Terima kasih kerana hadir didalam hidup aku.Aku tidak akan mempersia-siakan kau sama sekali.


I LOVE U NURKHAIRIN!

7 comments:

  1. weyyy awek hg kew???hahahhahaha!!!!
    cun cun!!!

    ReplyDelete
  2. ahaha yup2.cun?macih.
    jgn habaq kat sapa2 yg aku jiwang wei
    haha

    ReplyDelete
  3. hahahah!!!!!sudah tentu!!!!rupe nye jiwang sangat...lihat title sudah lahhh "aku seowg penagaih"ingat ke ape td!!!ahhahaha!!!!!!

    ReplyDelete
  4. pewwittt ! hahaha :P wekk

    ReplyDelete
  5. alahai,ko pun bace jgak ke anan oi-.-
    haha thnx

    ReplyDelete