Friday, August 27, 2010

Politeknik Kusayang!haha

Kehidupan baru ku diPoliteknik Tuanku Sultanah Bahiyah(PTSB).Banyak benda baru aku dapat dekat sini.Aku dapat kawan baruAku dapat pengetahuan baru dan macam-macam lagi.Aku sekarang pelajar IPTA,so kenelah ubah gaya aku.Gaya mestilah macam dak yang berpelajaran.haha.Memandangkan aku akan menetap lama disini,aku kenalah sesuai-sesuaikan diri dengan suasana baru.Selama 2tahun setengah rasenye aku akan bersama dengan kawan-kawan baru aku ni.Perasaan rindu kat kawan-kawan lame mesti lah ade tapi terpaksa la aku lupekan diorang.Anggap je la semua tu tinggal kenanganA sweet memory:)
Erm,gamba ni menunjukan kehidupan aku disana.Lepak-lepak dan belajar bersama-sama.Buat masa sekarang ni aku masih blum mengalami ape-ape lagi masaalah belajar kat sini.Semuanya berjalan dengan lancar.Kat sini banyak aku belajar,antaranya menyusun bata.Tengok je lah gamba tu,aku tgh melepa bata.haha merepek je.Bukan betul pun ape yang aku buat tu.but it's fun.Aku sekarang seorang siswa,mempunyai wawasan.xkesah la walau dimana pun aku berpijak dimuka bumi yang nyata ini.
xkirelah dengan sape aku berkawan,matlamat aku hanya satu.Aku datang mencari dan ingin menuntut ilmu.Aku xnak matlamat aku lari yeah!lets find some knowledge.tata!





No comments:

Post a Comment