Saturday, August 28, 2010

Burung-burung berkicauan

Selamat pagi dunia!syukur aku masih lagi bernyawa hari ni.Fuhh..dapat menghirup udara segar,segar sikit otak aku ni.Bangun pagi dengar burung-burung menyanyi(huh,aku bkn tdo pn ahaks),tah lagu pe la dorang nyanyi tu.haha tp merdu sbb dan membuatkan pagi ni rase tenang.Matahari da naik,tp teman-teman aku masih lena dibuai mimpi.Untung la tdo lau ade mimpi.lau tdo mati?alamatnye blank je lah otak ko tu.hahaha...suasana agak sunyi dan udara sungguh nyaman.Patut la dorang tdo sedap je.Aku xboleh nak tdo aa sbb kalau aku tido skarang ni confirm-confirm aku xsedo nanti.
Dah la pkul 12 ni ade online test kerja ukur.Aku xbace nota pun lagi,sebok dok on9 facebook je lah.Haish,takutnye aku.Dapat result truk,kecewa xsudah la aku.agaga.Peluang hanya datang sekali,so bek aku buat yang terbek.Aku xkesah kalau xtdo,janji aku dpt result baik.Tdo tu bile-bile pn boleh.Balik je pas wat kuiz tu,perkare pertama yang akan aku bayang kan adalah katil!haha.alahai,malasnye nak kuar satgi.napelah cc kat dalam poli ni xbukak je.kn senang lau bukak,xdelah aku kene jalan jauh-jauh semata-mata nak pergi cc.Hurm,kuiz?15 minit je mase yg diperuntukkan.10 soalan.nampak mcm mudah tp sbnrnye susah klu xbace.nota pun dah download,tnggl nak bace je ni.td dah imbas sekali lalu,rasenye lom msuk otak ag kot.bek aku bace lagi skali.
Oke lah kawan,saje je tulis benda yang bukan pagi-pagi ni.Orang kate nak amik mood la sebelum blaja kan.haha memandai je aku.Time for study,kwn-kwn ku?oh korang tido lagi,nanti lau dapat ilham dalam mimpi korang gtaw la kat aku ye.mane la taw kot2 korang mimpi soalan kuiz satgi tu kan.haha :p tido lah kalau korang rase da bersedia,aku ni pun lau da bersedia dah lame aku leh tdo.sbb study last minute je yg wat aku xleh tdo ni.oraite guys,tata.gudluck my friend.do your best!

No comments:

Post a Comment